• Gratis verzenden vanaf €500*

  • Scherpe prijzen

  • Verzendklaar binnen 24 uur

  • Groot assortiment

  • Eigen service & onderhoud

Veelgestelde vragen

 

Hebben jullie alles op voorraad?

Bijna 90% van de producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Bij ieder product staat vermeld of het wel of niet voorradig is. Voor 14:00 besteld én betaald? Dan wordt je order dezelfde dag ingepakt en verzonden.

Hoe blijf ik op de hoogte van mijn bestelling?

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je ontvangt hier een aparte email voor.

Hoe kan ik mijn artikel retour sturen?

Door ons geleverde artikelen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd worden in de originele ongeopende verpakking en in ongebruikte staat onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en zonder opgaaf van reden. Hiervoor dien je altijd vooraf contact op te nemen met ons via het contactformulier of via info@vmgshop.nl met vermelding van het ordernummer. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Ik heb geen internetbankieren, paypal of creditcard. Kan ik dan toch iets bestellen?

Natuurlijk! Je kunt je bestelling ook doorgeven via email met vermelding van de producten, of een screenshot van je winkelmand. Hierbij hebben we ook je adresgegevens en eventueel bedrijfsgegevens nodig. Nadat we de factuur hebben opgemaakt kun je betalen middels bankoverschrijving. Let wel: de bestelling wordt pas verzonden nadat we de betaling binnen hebben. Hiernaast kun je ook altijd de bestelling afhalen.

Kan ik als bedrijf ook bestellen?

Uiteraard kun je als bedrijf bestellen. Tijdens het afrekenproces kun je de bedrijfsgegevens invoeren. Wil je liever via een factuur bestellen? Stuur dan een email naar info@vmgshop.nl met de gewenste artikelen en alle bedrijfsgegevens. Nadat we de factuur hebben opgemaakt kun je betalen middels bankoverschrijving. Let wel: de bestelling wordt pas verzonden nadat we de betaling binnen hebben.

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

De geplaatste bestelling kunnen wij in sommige gevallen nog wijzigen. Hierin zijn we afhankelijk of de order al is verwerkt en / of verzonden.
Heb je een wijziging? Geef deze dan zo spoedig mogelijk door.

Klacht

Klanttevredenheid vinden wij zeer belangrijk, maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren! Hoe nu verder? We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met ons via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op om de klacht door te spreken en op te lossen.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzenden bestaat niet. Tenminste, wij hebben de koerier die uw bestelling gratis bezorgt nog niet gevonden. Bij gratis verzenden worden de verzendkosten doorberekend in de prijs van het product. Betonwereld neemt zijn klanten serieus en heeft daarom een transparante prijsopbouw zonder verborgen kosten. Of u uw producten via onze webshop bestelt, per mail of in onze winkel, de prijzen zijn altijd gelijk. De verzendkosten worden per order berekend waardoor u nooit teveel betaalt. Bij orders boven de €500,- exclusief btw nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Let op, dit geldt alleen voor zendingen binnen Nederland! Klik hier voor de de verzendkosten!

Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle bestellingen die voor 13:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden, indien anders vermeld. In 90% van de gevallen worden pakketten binnen Nederland de dag erna afgeleverd. Zendingen naar België kunnen een dag langer onderweg zijn, afhankelijk van de plaats. Helaas kan er soms bij de pakket of transportdienst door extreme drukte een vertraging ontstaan, hierdoor is het mogelijk dat het pakket later wordt afgeleverd. Vanaf het moment dat een zending ons magazijn verlaat is dit buiten onze macht, en neemt de pakket of transportdienst dit van ons over.

Waar vind ik informatie over mijn facturen en/of betalingen?

Facturen worden automatisch door de webshop gegenereerd nadat de betaling is voldaan. Zodra wij de bestelling hebben verwerkt wordt de factuur automatisch verstuurd naar het opgegeven email adres. Heb je geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Verzenden naar andere landen

Wij versturen naar alle landen die bij de EU horen. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via info@vmgshop.nl

Waar kan ik terecht met mijn vragen, opmerkingen of klachten?

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Wij informeren je graag over onze producten en diensten. Neem contact met ons op!

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden kun je hier lezen.

Wat is de levertijd voor België?

Alle bestellingen die voor 13:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden, indien anders vermeld. In veel gevallen wordt de bestelling de dag erna afgeleverd. Dit kan soms een dag langer duren, afhankelijk van de plaats in België.

Wat moet ik doen als het pakket bij aflevering blijkt te zijn beschadigd?

Als het pakket beschadigd is bij aflevering kun je contact met ons opnemen via info@vmgshop.nl. Indien mogelijk stuur je dan een foto van het beschadigde pakket en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.